در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    آهنگ مسیح و آرش AP لیلا

    21 بازدید یکشنبه 01 دی 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    متن آهنگ لیلا آرش AP

    این همه حرف در اومده بگو دروغه اینا بگو لیلا
    همه الان مجنونن و مث من میشه پیدا کی میشه لیلا
    لیلا من بد زخمی شدم من همون حرفی شدم که توی سینه یه آه موندش و لب تر نکردم
    دلم تنگه خیلی آخ لیلی لیلی میخوام بازم صدام کنی تو خونه جون لیلی
    لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا
    توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا
    لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا ای وای
    توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا
    لب ایوون من حیرون میشینم با چشمای گیرون
    نه نشونی نه یه پیغوم نمیاد دیگه این ورا مهمون
    دلم تنگه خیلی آخ لیلی لیلی میخوام بازم صدام کنی تو خونه جون لیلی
    لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا
    توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا
    لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا ای وای
    توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 2
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 2
      بازديد ديروز : 3
      بازديد کننده امروز : 0
      بازديد کننده ديروز : 10
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 2
      بازديد هفته : 5
      بازديد ماه : 24
      بازديد سال : 206
      بازديد کلي : 538
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.188.152.162
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • آهنگ مسیح و آرش AP لیلا
    • متن آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم
    • آهنگ مسیح و آرش AP لیلا
    مطالب تصادفی
    • آهنگ مسیح و آرش AP لیلا
    • متن آهنگ علی یاسینی ماه قشنگم